Torsdag.

Och det har regnat hela dagen, guuud så skönt!
Sen jag kom tillbaka från Turkiet 23 juni så har det 4 regndagar här.
Och det har varit riktigt hett, mellan 25 och 35 grader.
Lite mer än vad vi är vana vid här i Sverige!
Så idag har det suttit fint med en regndag, har bara varit hemma med Jossan och käkat godis och slappat i soffan.
Såg på "Shutter Island" idag med, riktigt bra men rörig.
Men helt klart sevärd.

Imorgon så fyller lilla mormor år så då blir det en sväng till Linköping.
Sen hämta barnvagnen på Lekia, åhh det ska bli så kul att få hem den:)
Ska även inhandla kudde, regnskydd, myggnät, och skötväska till den.
Sen så känns allt i princip helt klart, bara badbalja och skötbädd som saknas nu.
Kanske fixar det imorrn med.
Nu är iaf alla bebis kläder tvättade, strykta, vikta och sorterade i storleksordning!
Jag är så duktig:)

Hoppsa att brevet från migrationsverket kommer imorrn, då skulle helgen bli perfekt!

Fy vilka förvärkar jag har haft de senaste dagarna, är som ett tryck neråt som strålar ner i skinkorna och ner i låren. Känns som riktigt jävlig mensvärk ungefär.
Ajjjj säger jag bara.
Men ska verkligen inte klaga nu, dom här värkarna är inte ens i närheten av dom jag kommer att känna om ett par veckor.
Fan vad rädd jag är.

Puss och Kram till Er!

Jag älskar dej älskling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oroa dig inte vännen, det finns mycket bra smärtstillande så det kommer att gå så bra så! <3



Skönt att ni har haft regn, här är det helt jävligt!

Ge mig en dag med regn så skulle livet vara najs ;)



Puss & Kram

2010-07-30 @ 09:03:23
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0