Hej och hå värmeslag.

Nevars så illa är det inte riktigt men igår kom den "riktiga" värmen hit.
Från att ha varit 27-28 grader så blev det 37-38 grader över en natt.
Och det är i skuggan, undrar då vad det är i solen?
Hett, hett, hett.

Imorrn så åker vi iaf till Anamur, Baris har lånat en bil och det var ju ingen dålig bil heller,
En röd BMW cab.
Himlans fin måste jag tillägga:)
Det är bara det att jag har vissa problem med att ta mej ut ur den.
Seriöst, bara på ett par veckor så har jag blivit osmidig som en pansarvagn.
Jag känner mej verkligen supergravid, kan knappt gå normalt längre.
Ryggen värker, fötterna värker, bäckenet känns som att det ska gå i tusen bitar och sen förvärkar på det.
Det är häääärligt.
Ut bebis uuuuut, ne inte riktigt än men om 8 veckor får du gärna komma ut, helst så smärtfritt som möjligt men det är väl bara önsketänkande.
Men det är iaf kul att det är så många som säger att jag är så fint gravid.
För det är det sista man känner sej som.

För att återgå till det jag skulle skriva om, Anamur.
Det ska bli kul att åka dit igen har inte varit där sen i oktober.
Hoppas att tempraturen går ner lite tills på lördag då bröllopsfesten är.

Ne nu ska jag gå hem och hänga tvätt.
Spännande.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0