Sommar.

Är det i Sverige just nu.
Ganska så gött faktiskt, termometern visar på 25 grader utanför och det är i skuggan.
Har varit ganska så dålig uppdatering de sista dagarna, men som sagt det finns inte mycket att uppdatera om.
Jag har jobbat igår och idag, efter jobbet idag var jag ute i Mammas och Lasses sommar hus.
Somnade mitt i solen och nu har jag finfina soleksem på armarna, konstigt att man tål solen i Turkiet bättre.
Får aldrig sånt där.
Men men, dom är säkert borta tills imorrn.
Har börjat att tvätta och sortera kläder här hemma, åker ju på onsdag:)
Underbart ska det bli, kraaaaamas.
Mysigt.
Innan dess ska det väl inhandlas en klänning till bröllopsfesten och lite sommarkläder.
Hoppas bara att skattepengarna trillar in tills dess

Tänkte faktiskt att jag skulle bjuda på en bild på magen.
Hade ju inte tänkt att lägga upp nåt här men vad fasen det är ju bara 2 månader kvar nu.
Och skulle hon mot förmodan "ploppa" ut nu så skulle hon ju må ganska så okej ändå.

Så här har ni min fiiiina mage,
V. 29+3



Trodde aldrig någonsin att jag skulle se min mage som fin, men nu är den faktiskt fin.
Rund, slät och stooor:)

Hoppas att ni får en härlig helg!

Puss.

Seni seviyorum Askim Benim.
4 gün kaldi:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Du kommer ha det göör skönt i Turkien :)

Ja o du har en såå fin mage.

hälsa B när du kommer "hem" :)

2010-06-06 @ 07:42:55
Postat av: Ellen

Åh vilken jättemage Hanna!! Men en snygg en ;) Har ni funderat på nått namn till tjejen? Turkiskt/svenskt? :) Ta hand om dig!

2010-06-06 @ 20:53:18
Postat av: Hanna

Mia: Det hoppas jag verkligen! Hoppas ni får det bra här också med mycket Sol:)

Självklart hälsar jag till honom!

Så kommer jag tillbaks med en snygg väska + plånbok till dej:)



Ellen: Haha, ja visst är den bauta-stor!

Tack, lite snygg är den allt;)

Men det ska inte bli helt fel att kunna ha en fin miniklänning som både du och jag äger några stycken;)

Såg dej i en jättesnygg knallröd spetsklänning på Fb, sjukt avis blev jag!

Vi har några namn på g och det lutar åt ett ett turkiskt just nu, jag skriver här på bloggen när vi bestämt oss:)

Ta hand om dej och hoppas att du får det super i Bulgarien!

2010-06-06 @ 21:37:15
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja du,,, sol vill jag ha i massor.

du hittar säkert ngt som passar på mej,

Om vi inte hörs innan du åker,så vill jag att du myser utav bara den,,, ja du vet att jag önskar er all lycka i världen :)

2010-06-07 @ 10:11:55
Postat av: Pilla

Aaaaah, san fin kula du har! Hoppas du mar toppen!

Kram kram

2010-06-11 @ 15:00:05
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0