10 månader.

Firar vi idag, känns mer som 10 år kan jag tillägga.
Känns som att vi har kännt varann hela livet!
Det har varit dom absolut 10 bästa månaderna i mitt liv,
Tack så mycket Askim!;)
Puss på're, Seni Seviyorum!
Det ska firas nästa vecka!
Och Askim, efter dagens vadslagning är du skyldig mej en middag;)

Från en sak till en annan,
Jag har ju varit rökfri nu i ett par månader och gud vad det märks i hyn!
Män blir sådär rosig och fin, innan var det en mer askfatsblek färg.
haha.
Att det ska krävas så mycket för att lägga av med sån skit..

Ne ni, nu är det snart sovdags för min del.
Har haft en toppendag idag!
Och imorrn kallar jobbet.

Hoppas på att min bikini kommer imorrn, är i stort behov av en ny.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Grattis grattis! Ni får fira 10-månadersjubileumet (stavade jag rätt där nu?) ordentligt när du kommer till Alanya! Skönt att du får åka ner snart va? Kram Pilla

2010-03-31 @ 13:30:11
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Pilla Sjöholm

Sv: Jag ska jobba som reseledare, haha! Sökte egentligen till Alanya, men de hade inga lediga tjänster där (de jag ska jobba för har bara en guide på varje destination, det är ett litet bolag), men de erbjöd mig jobb ändå, fick välja vart jag ville. Har aldrig varit på Cypern så jag tänkte det kunde vara roligt att testa något helt nytt. Ska bli jätteskoj, men oj vad jag kommer sakna Alanya i år!!!

2010-03-31 @ 18:45:34
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0