Aj, aj, aj.

Jag tror att jag gått och blivit sjuk.
Kli i halsen, ont i öronen och seg och matt i kroppen.
Förkylning på G?
Tror det.
En massa andra på jobbet har ju drabbats, så varför inte jag?
Aja, bättre att det blir nu än om 2 veckor.

Annars, så rullar allt på som vanligt.
Har varit kattvakt i helgen och idag har jag jobbat 7-17.
Roligare än så blev det inte.

I veckan som kommer blir det ett par rundor till Motala.
Yeeeey.
Fast lite kul ska det bli, iaf på torsdag:)

Nehepp, hade visst ingen lust till det här.
Men jag kan ju meddela att jag just dammsugit upp en bautastor spindel,
Fyyyyyy, vad äckligt!

Aja.
16 gün kaldi:)
¨
Seni seviyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0