Underbart.


Hur kan man inte sakna det här?


Eller "våran" gata som vi gick på varendaste dag.

Som jag sagt tidigare så saknar jag inte Alanya i sej, eller jo om man bortsers från alla fulla pinsamma turister så gör jag det,
Men framförallt saknar jag Turkiet, alla underbara vänner och glädjen av att bara sitta på balkongen en hel kväll.
Men snaaaart, promenerar jag här igen och inte med vem som helst utan med min älskling.
Och förhoppningsvis så blir det en och annan promenix med Cissi också,
om hennes tå mår bra tills dess.

Seni özledim Askim Benim!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men Hanna du har ju själv varit en full turist en gång? Och jag med :)

2010-03-11 @ 18:43:55
Postat av: Hanna

Jonna: Absolut, flera gånger;)

Men man blir lite trött på alla fyllon efter ett tag.

Precis på samma sätt som man blir galen på alla tyskar som ränner runt i Vadstena på sommaren.

2010-03-12 @ 15:32:39
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilken fin bild! :) Jag har bara turistat tidigare men ska åka och jobba denna säsong. Tycker det ska bli spännande att lära känna en annan sida av Alanya!

2010-03-17 @ 08:43:04
URL: http://www.metrobloggen.se/delfinoibo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0