Ångest.

Vill inte, orkar inte, kan inte åka till Sverige.
Tanken på att jag åker härifrån om mindre än 48 timmar gör mej panikslagen.
Som jag skrivit tidigare så är det så jävla jobbigt att lämna varann.
Visserligen så har ju vi aldrig varit ifrån varann någon jättelång period.
Men det är otroligt tufft ändå.
Förhoppningsvis så kommer jag tillbaka om 4-5 veckor och stannar så länge jag kan.
Sen så kommer Baris så fort han kan.

Sen så kommer ju snart våran lilla tjej också.
Kan inte fatta att jag går in i vecka 26 på onsdag.
Hur fort har det inte gått?
Hon är verkligen nåt att se fram emot.
Kan inte fatta att vi ska bli föräldrar.
Om ungefär 3 månader så har vi en dotter.
Konstig känsla, men så känner förmodligen alla första gången.

Det här är nog sista inlägget härifrån.
Hörs om ett tag.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Ville bara säga att jag börja följt din blogg och att TRO MIG, när jag säger att du fixar de...

Har vart i din exakta situation, och oroade mig för de mesta..eller mina hormoner oroade sig för de mesta...

Men allt löser sig till de bättre..

SNART har ni/du eran lilla tjej, som inte gör annat än att förlitar sig på (först o främst) sin mammas kärlek...

Ta hand om dig...

/ Maria & (Kelian)

2010-05-04 @ 11:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0