Bebis-update.

Har ju sagt att jag ska lägga upp lite bilder på sånt vi har shoppat.
Så här kommer några bilder:

Köpt på H&M idag, liten jeansklänning med små trosor.

Present från Mormor/Mamma, snuttefilt och små tofflor.

Små fejk-converse.

Liten body.

Ännu mer kläder.

Bad-capé.

Presentförpackningen från de engelska tjejerna jag skrev om tidigare.

Tofflor.
 
Body's med barbapappa:)

Ytterligare en present från den blivande mormodern.

Från H&M.

En liten stickad tröja.


Det var ungefär hälften av alla kläder, men orkar inte ladda upp nåt mer.
Tar ju lite tid.
Nu har vi inte så mycket kvar att köpa, det som är kvar är säng, lakan, sängmobil, bärsjal, blöjor, salvor och sånt.
Har redan köpt vagn, en Brio Sing. Har inte fått hem den än men när den kommer så kommer det en bild.
Bilstol har vi också, Brio Primo och igår så fick vi en babysitter, GRATIS.
Tack:)

Har haft en ganska så bra dag ändå, varit i Motala med Jossan och Mia.
Eftermiddagen var väl inte lika lyckad.
Och kvällen har spenderats med Mamma.

Imorrn ska jag inte göra ett dugg, och skönt är det.
Fredag och lördag är det jobb 7-17.
Yeeeey.

Iyi geceler.

Seni seviyorum Askim.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina saker :) Blir helt bebistokig när jag ser dem.. haha! Speciellt de här med barbapappa tycker jag är himla söta!

2010-05-25 @ 12:29:18
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack:)

Haha, ja det är inte speciellt ekonomiskt att skaffa bebis. Man handlar och handlar!

Och eftersom att jag själv känner mej som en strandad val för tillfället så är det bra mycket roligare att handla till bebis:)

2010-05-25 @ 21:44:35
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0