Nu då?

Var kom all ork ifrån?
Nu har jobbat x antal dagar i sträck, idag också men bara ett par timmar.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, har en massa energi.
Solen skiner och det är inte så kallt, men det finns inget att göra.
Förslag nån?
Får väl helt enkelt ta det lugnt resten av kvällen.

Imorrn har jag en del saker jag måste ta itu med, sen har jag lovat att städa hos mamma.
Får en slant för det:)
Har inget jobb på G i helgen änsålänge, men hoppas på iaf 10 timmar till denna månad.

Har fortfarande inte bestämt mej för om jag ska åka den 5:e eller 9:e.
Någon som vill ta det beslutet åt mej?
Vill ju åka den 5:e men vet inte om jag får ihop tillräckligt med timmar på jobbet då.

Så måste jag ju även tillägga att det är himla kul att få kommentarer från er!:)
Så det får ni fortsätta med.
Kul att få veta vilka ni är som läser och om ni också bloggar.
Gör ni det så skicka gärna en länk:)

Haha a just det, vet ni att jag var med i hela 2 tidningar igår.
Anonym kändis liksom:P
Det var alltså om äggkastningen.
Och det var inte så att jag bad om att få vara med.
Men nu kanske ni får en uppfattning om hur händelselöst det är här i Vadstena.
Att t om något så fjuttigt som äggkastning hamnar i tidningen.

Himla svamligt inlägg, men det bara blev så.

Puss hej.

Seni seviyorum Askim.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Kände att det var lägligt o slänga in en liten kommentar här.. Har läst dig blogg ett tag men inte tagit mig för o skriva nåt! Hoppas att allt är bra med dig och den lilla bebisen :) Åker själv ner till Turkiet snart och vet hur svårt det är att välja dag, man vill gärna åka dit hela tiden ;) Ha en bra kväll!!

2010-05-26 @ 18:59:15
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0