Shopping.

På söndag eller måndag så ska jag och mamma åka till Lkpg och kolla på saker till bebis.
Tänkte att jag skulle bestämma mej för en spjälsäng nu, ofta så är det en beställningsvara och man kan få vänta några veckor.
Så det är väl lika bra att få det avklarat.
Tror att jag ska kika lite på påslakan, täcken, kuddar och madrasser till sängen+vagnen.
Sen så vore det ju inte helt fel att köpa nya kläder till sej självmen det får vänta.
Roligare att köpa kläder när jag är mej själv igen.
Men förhoppningsvis så hittar jag en klänning till bröllopet iaf.

Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan åka nästa lördag.

Svammel, svammel..
Godnatt på er!

Seni seviyorum Benim Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0