Söndag.

Och helgen är snart slut.
Men inte mej emot, jag gör ändå inte ett dugg på helgerna här.
Medans alla är ute och festar så ligger jag i soffan, äter godis och glor på tv.
Alltså exakt samma sak som jag gör i veckorna.
Spännande!
Men snaaart åker jag igen:)
Åker antingen 7:e eller 9:e juni så det är lite drygt 3 veckor kvar.
Stannar inte så länge den här gången eftersom att jag ska jobba midsommarhelgen.
Men ungefär 2 veckor iaf.
Så ett par veckor sommar till är jag iaf garanterad.
Igår var det faktiskt varmt i Vadstena, ungefär 18 grader i skuggan, i SKUGGAN..
Blev riktigt förvånad när jag öppnade ytterdörren.
Men idag är det som vanligt igen 13 grader och storm.

Imorrn ska jag jobba, onsdag är det brandutbildning, fredag jobb, lördag jobb.
Hoppas på att veckan går fooort.

Jaja.

Seni COK özliyorum Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0