Hmm,

Aylin är ju blåögd och blondare än vad jag någonsin har varit.
Detta gör att vi får en hel del kommentarer, t ex "Ooooj vad blond hon är, är du säker på att hennes Pappa är från Turkiet?"
Extremt oförskämt om jag får säga det själv.
Och extremt taskigt mot Baris.
Fattar inte hur man kan säga sånt.
Jag har bara lust att svara, "Naaae, vet inte vem som är pappa till mitt barn, jag bara chansade på att det var Baris."
Nu är det så Aylin är blond och blåögd, jag är grönögd och brunett, Baris är brunögd och brunhårig.
PUNKT SLUT.
Vad fan ska jag behöva trycka upp ett faderskapsbevis i nyllet på folk??
Så för att reda ut eventuella missförstånd, Baris är Pappa till VÅRAT barn.
Om inte Aylin är det nya Jesusbarnet, men det har jag svårt att tänka mej.


Våran Lintott,


Kan ju tillägga att jag är supernöjd med nya vagnen, jättesmidig och jättegungig :)
Kan jag varmt rekomendera!

Heeej!


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Är väl rätt så vanligt att bebisar är blåögda och väldigt ljusa då de är väldigt små för att sedan bli lite mörkare då de blir äldre. Men både du och Baris är ju rätt så ljus i hyn så tror inte Aylin kommer se så turkig ut! Och om man inte ser att Baris är pappan... då vet ja inte =) Hon är ju en liten mini-Baris!



Kram till er ALLA!

2011-04-21 @ 11:51:39
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Sophia

Nämen hejsan! :)

Vad roligt att se att det finns fler turfruar i närheten ;)

Baris känner jag igen från alanya, haha.. har även stött på honom i linköping!



Vilka puckon som slänger ur sig sånt om erat barn, hon är ju jätte lik Baris!

2011-04-21 @ 20:24:38
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: Helena (Burhan)

asså hanna, folk som träffat baris eller iaf sätt han på bild kan utan problem se att han är pappa till henne, kanske är hon ljus och blåögd, MEN hennes ansikte och drag i ansiktet är precis som baris!! så i mina ögon ser man det utan problem!

2011-04-23 @ 01:05:20
Postat av: Mia

Men vem kan vräka ur sej ngt sådant,personen ifråga är väl blind,grynet är ju pappa upp idagen,krya på dej,

2011-04-24 @ 04:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0