Sjukstuga och vårkänslor.

För en vecka sen blev Aylin sjuk för första gången, genomförkyld, hosta och hög feber.
Var jättejobbigt att se sin lilla bebis så dålig och jättetufft att få så otroligt lite sömn.
Nu mår Aylin bättre och nu är jag sjuk inte lite sjuk heller.
Känner mej nästan halvdöd.
Hoppas på bättring tills imorrn, tycker så synd om Aylin när jag är så här.
Orkar varken busa eller vara en bra mamma.

Baris har börjat sin praktik nu också.
Han är borta mellan 8-18 varje dag nu, sen drar han till gymet, så jag ser inte mycket av honom heller.
Men det är ju bra för honom, han får vara hemma i sommar när jag jobbar.
Fick hem mitt sommarschema för ett par dagar sen och jag kommer att jobba hela juni, juli och nästan hela augusti.
Så det blir inget Turkiet innan 20 augusti, varken för Baris eller mej.
Känns ju lite surt men hoppas att vi kan vara därnere 6-7 veckor sen istället.
Baris säger att han ska åka ner i juli, men vi har ju faktiskt ett barn att tänka på.
Vem ska ta hand om henne när jag jobbar??
Hon är för liten för dagis och jag har inte råd med barnvakt så att det är hans tur att dra sitt strå till stacken..
Förstår inte varför han säger tlll folk att han kommer ner i juli när det liksom inte finns möjlighet till det.
aja..

Hur kan man inte vilja vara hemma med den här solsträlen?



Min underbara älskade unge om jag kunde skulle jag vara hemma för jämnan med dej, du är mitt hjärta!
Du är helt underbar!

Förresten, nu är det vår.
Och då kan man väl inte bli annat än glad?
Om några veckor så ska Jag och Aylin gå ner till sjön och mata änderna och svanfamiljen, det är nåt att se fram emot :) Aylin älskar nämligen allt som har päls eller fjädrar så det kommer nog bli en upplevelse för prinsessan.
Ne nu äre dags för nässpray igen!

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0