Vååår!

Nu är det vår, helt underbart ju!
Solen skiner och det blir varmare och varmare, hääärligt :)
 Det blev Stockholm igår, det var ju barndagen i Turkiet igår så de hade ordnat en festival i Kungsträdgården.
Vet inte om jag tyckte att det var så mycket att hurra över, men Stockholm är fint på våren och det var kul att kolla lite i stan.
Aylin skötte sej exemplariskt hela dagen och var dagens gullegris.
Åkte buss upp och det var turkiska föreningen i Linköping som hade ordnat med resan
Varenda männsika i bussen var framme och klämde och kände på Aylin.
Det var en hel del, "Mashallah, Mashallah!!".
Enligt mej så var det bussresan från helvetet, Först turkisk musik på högsta volym, sen när den skivan äntligen var slut så drog nån fram en gitarr och hade kareoke på bussen..
Det hade väl varit okej om jag hade haft 5 starköl och klockan hade varit 8 på kvällen och inte på morgonen..
Men men Aylin verkade gilla det iaf :)
Men som sagt en rolig dag om man bortser från bussresan upp.
Bussresan hem var lugn och skön.
Jo jag vet, jag är tråkig.


Tar en liten tupplur,

Nej mamma, jag är inte trött, jag SKA inte sova,

Bara liiite då,

(hehe, sämst kvalite. Men det ser så kul ut. Hon tycker numera att det är farligt att sova dagtid, hon kan ju missa nåt liksom. Så hon brukar somna sittandes i gungan. Sen när hon sover så petar jag ner henne :P)





Iaf, prinsessan sover sött och Baris har fortfarande inte kommit hem.
Less, less, lessssss.
Jag är tröttare är tröttast, vill inget hellre än att sova.
  Så att nu skiter jag i det här.

God natt!!





Kommentarer
Postat av: Sofi

Underbara Aylin:) världens mysigaste,sötaste ,lilla unge <3

2011-04-19 @ 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0