Godmorgon!

Äntligen lite "egentid", Baris sover och Aylin sover i sin gunga.
Skönt!
Det är inte alls ofta jag har en stund över på morronen.
Så nu har jag fixat till mej och när Aylin vaknar så blir det en promenad.

Från och med idag så har jag lovat mej själv att börja försöka bli av med dom där sista gravidkilona.
Jag har klickat hem träningskläder nu och jag ska börja med att gå två raska promenader varje dag.
Tänker vänta med att lägga om kosten tills jag har slutat amma, bara hoppa över allt godis kommer nog göra en stor skillnad.
Och vet ni vad jag gjorde mer igår?
Jag färgade mitt hår mörkbrunt.
Jag har verkligen saknat det, har ju försökt att få håret blont ett tag.
Men det ser bara skabbigt ut. Och det är ju så mycket mera jobb med blont hår.
Ne så nu är det riktigt mörkt igen.
Superfint om jag får säga det själv!

Den lilla prinsessan här hemma har fått sin första tand nu med!
Inte konstigt att hon har varit gnällig ett tag.
Gud, fattar inte var tiden tar vägen?
Hon blir ju ett halvår om 2 veckor.
Det är ju inte långt kvar tills hon springer omkring..



Snyggot:)

Nehepp, lite mera kaffe kanske?


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Lite bilder på snygging nu så vi får se hur fint håret blev!



2011-02-07 @ 12:39:51
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Cecilia F

Japp! Åker ner i April, tror ja.. Planerar efter fe iaf. Slutar jobba sista mars eller kring de. Har redan planerat in att träffa er så bäst ni håller er i trakterna! Vi får hålla kontakten så vi vet när vi åker ner. Har ni planerat nåt?

2011-02-07 @ 19:32:42
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul det är när du bloggar, blir alltid så glad när jag ser en ny rubrik :P

Men bilder på håret vill vi ha så imorgon får du kliva upp & fota dig själv lite :)



Puss & Kram

2011-02-07 @ 23:22:06
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0