Bebismassage.

Jag är verkligen kass på det här bloggandet alltså.
Aja, kanske blir ändring på det snart. Anna komer hit på torsdag och då får hon hjälpa mej med designen.
Anyway..

Ny vecka och Baris började skolan idag igen efter 3 veckors jullov.
Han är så duktig!
Trodde aldrig att han skulle lära sej så snabbt.
Nästa månad kanske han får en praktikplats genom arbetsförmedlingen.
Det vore verkligen helt underbart!
Han behöver få jobba lite nu.

Imorrn ska vi på babymassage och träffa Angelica och hennes Vince.
Efter det så blir det en sväng till Sofi.
På torsdag kommer Anna :)
Så det är veckans planer.

Det blir helt blankt i huvudet när jag sätter mej här kommer inte på ett dugg att skriva.
Så jag bjuder helt enkelt på ett par bilder.



Tack så mycket Anneli för matstolen, den är jätteskojig att sitta i :)



Det blir visst bara bilder på Aylin, men hon är ju så himla gullig. Och jag är mindre gullig så ni får nöja er med henne :) Hehe.

Ha det så bra tills nästa gång!

Puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Du är så fin!

2011-01-11 @ 22:52:17
URL: http://ceciliafurstenhoff.weebly.com
Postat av: Emma

Jaha okej vad roligt :) Du skulle tipsat mig ju, jag älskar att hitta nya bloggar ;)

Jag lär ju komma in på din blogg med :)

2011-01-12 @ 15:55:07
URL: http://theemmaworld.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Åh fan vad mysigt med babymassage, har alltid velat testa det med min grabb men det finns tyvvär inte "grupp massage" i den lilla hålan jag bor i :/

2011-01-14 @ 12:46:55
URL: http://morsanjackie.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Åh den nedrans snön alltså, jag är så trött på den att jag kan spy :P Är ett jävla mission impossible att försöka gå med vagnen i all snösörja som blir på trottoarerna..



Tack! Just dom där är från Extrafilm.se :)Och kan verkligen rekommendera, har köpt typ 10tavlor och en massa andra roliga fotoprodukter från dom och fujifoto och jag är toknöjd! :)



kram

2011-01-14 @ 16:24:35
URL: http://morsanjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0