Godmorgon!

Gårdagen var jättetrevlig, Anna kom hit vid 12-tiden och vi åt lunch, pratade lite skit och fixade min blogg.
Den blev superfin tycker jag, tack Anna!
Hoppas att vi hinner ses en gång till innan hon flyttar ner till Turkiet igen.
Sen gick vi till Mamma och Lasse och gjorde langos, kan inte påstå att dom blev lika fina som Annelis men goda var dom.

Sen skulle jag och Baris åka och handla så vi lämnade Aylin hos Mamma, det tar max 30 min och hade ingen större lust att släpa med barnvagn, bilstol och Aylin.
Efter 20 min så ringer Mamma och säger att Aylin skriker hysteriskt och får ingen luft, jag står i kassan och ska betala, betalar, in med kassarna i bilen, hem och lämna maten i våran lägenhet och sen gasen i botten mot Mamma.
Vi var där på 5 minuter.
Så fort jag fick henne i famnen så slutade hon att gråta.
Hon var helt enkelt mammasjuk, kanske trodde att jag hade övergivit henne.
Stackars, stackars lilla skruttunge.
Det dröjer ett tag innan jag åker och handlar utan henne igen.

Skruttan,



Nu ska jag ta en dusch, sen blir det en promenad.

Puss & hej!


Kommentarer
Postat av: Jella

Jättefint blev det.. Kul med lite nytt :)

Men lilla skruttan då :(

2011-01-14 @ 19:28:48
URL: http://jellasblogg.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Ja men gört, tack! :)



kram

2011-01-16 @ 07:17:36
URL: http://morsanjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0