Promenad, BVC, Cheesecake.

Det sammanfattar våran dag ganska så bra.
Har tänkt att försöka mej på med det här bloggandet igen, kanske inte varje dag men ett par dagar i veckan iaf.
Men det skulle bli bra mycket roligare att blogga om man kunde ändra designen på bloggen.
Har ju haft den såhär i 2 år snart så det är verkligen på tiden att ändra nu.
Någon frivillig?
Vill ha den ungefär såhär men med nya foton, nya färger och kanske tre lite större foton istället för 5 små.
Är det någon som kan fixa det?
(Anna?? haha, vet att du kan sånt där;))

Iaf, idag har vi träffat Angelica och hennes lilla pojk Vince.
Gick en promenad, eller gick och gick det var mer som ett styrketräningspass att komma fram i snön.
Gick upp till BVC och vägde Aylin som har gått upp ett helt kilo på 4 veckor!
Gud så skönt att hon växer som hon ska och att jag fortfarande ammar.
Men snart är dax för lite smakisar, Ska prova med lite gröt och olika grönsakspuréer snart.
Tror att det kommer gå hem, kan ju hoppas iaf.
Nu tappade jag visst tråden här, efter promenaden gick vi upp till mamma och gjorde cheesecake, sen blev det middag, lite snack, lite tv-tittande och nu är vi hemma igen.
Aylin ligger och sover i vagnen och jag och Baris glor på film.


Aylin är riktigt snabb, såhär hittade jag henne häromdan, då hade
jag lagt henne mitt i gymet, 1 minut senare hade hon ålat under
julgranen, knasiga unge.


Nyårsfin i nya pyjamasen.

Nu vaknar visst Aylin.

Hej på Er.
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du syftar på mig nu så är jag ju inte direkt duktig! haha :) Men visst kan jag försöka om du väljer foton, färg osv :)

Kram

2011-01-05 @ 23:47:50
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Cecilia F

Haha, man blir ju chockad ;) Men du får fortsätta uppdatera för de är så kul att läsa hur de går för er och se hur Aylin växer!

2011-01-06 @ 11:39:02
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Haha, ja men klart jag kan hjälpa till :)

Om ni har tid till veckan så kommer jag på besök? Kan ta med mig datorn då så kan vi fixa det tillsammans :)

Puss & Kram

2011-01-06 @ 15:30:16
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0