Alone.

Baris åkte nyss till Linköping för att spendera helgen med Mehmet som ska åka iväg till Turkiet ett par månader.
Mehmet är en kille som vi umgås ganska mycket med, han har en fru som heter Rabia (som för tillfället är i Turkiet) och en dotter som heter Beril, hon är bara 3 veckor äldre än Aylin.
Det är roligt att vi kan ha några gemensamma vänner och kul att deras lilla tjej är jämngammal med Aylin:)
Iaf så hatar jag att vara ensam, usch.
Hade inga problem med det innan, herregud jag har ju varit singel i hela mitt liv typ.
Nu har jag blivit mörkrädd och jättelarvig.
Sen så får jag jobbiga "backflashes" eller vad man kallar det, sen när Baris och jag inte bodde tillsammans.
Ni vet den där hemska känslan när man bara har några timmar kvar tillsammans och sen inte vet när ni träffas igen.
Hemsk känsla..
Nu låter jag verkligen skittöntig men jag är väl känslig eller nåt..
Och jag och Baris har egentligen inte spenderat så mycket tid ifrån varann sen vi blev tillsammans, som mest 7 veckor faktiskt.
Men det var 7 låååånga veckor.
Ja, så har jag vänner som inte ser sina karlar på 1 år, så sitter jag här och klagar.
Fy på mej.

Idag har iaf jag och Mamma varit i Mjölby, värsta metropolen, ne men Mamma klipper sig där så då passade vi självklart på att shoppa lite ;)
Självklart blev det mest kläder till prinsessan i hemmet.
Fast det blev ett par vita tygskor och ett mineralpuder till mej.
LYX :)
 
Jahopp det här var första lösenordskyddade inlägget.
Nu hoppas jag att det blir lugnt med anonyma kommentarer!
Det kommer säkert flera uppdateringar i helgen nu när datorn inte är ockuperad av Mr B.


Schysst sovstil :P

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jen

Halloj,



Lösenordet funkar fint för mig

Tack för förtroendet :)



Kramar Jenny

2011-06-12 @ 20:50:32
URL: http://guzelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0