Vadå otur?

Skulle ju ha skickat ut lösenord till er igår kväll, men det blir nog inte förrns ikväll eller imorgon förmiddag.
Vi har åkt på matförgiftning här hemma.
Aylin äter ju som tur är inte våran mat så hon är pigg och gla.
Men Baris kräks och jag har jätteont i magen.
Skulle ju ha gått på utb. på jobbet idag, men missade det också.
Hoppas att Angelica kan uppdatera mej lite sen :)
Annars så är det varmt som fasen, Aylin är precis genomsvett hela tiden.
Vad ska man klä på dom i den här värmen?
Inget kanske.
Hemma är det bara blöja som gäller.
Aylin har börjat få lockigt hår som sin pappa,  lockar sej i nacken och över öronen.
Så sött :)

Nu ska jag må illa lite mer..

From imorrn så är det lösenord som gäller som sagt!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja alltså varför kommentara som anonym.

Om man ska förstöra en relation så kan man ju göra det på ett vettigt sätt. Det var en massa sådant förra året. Och jag säger ge mig bevis annars kan det kvitta och gör det med stil.

Visst ska det inte krävas bevis men när man pratat om alanya brudar behövs det.



Vart var det ni bodde? Har säkert frågat innan.

Jobbar din kille?



Kram

2011-06-08 @ 19:10:19
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Mia

Krya på er

2011-06-08 @ 20:28:29
Postat av: Emma

Hej!



Aj då, trist att folk inte kan låta bli med att försöka förstöra för andra! Nu vet jag inte exakt vad som skrivits men anar mig till det genom kommentarer som skrivits. Jag hoppas att jag får fortsätta hänga med och läsa vidare..:). Lever i samma situation som dig fast i en annan stad..:).

2011-06-08 @ 20:54:52
Postat av: Andrea

fick du mitt mail?

jag vill gærna ha ditt løsenørd :)

2011-06-09 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0