Längtan.

Jag längtar efter himla mycket just nu.
Men framförallt så har jag en fruktansvärd längtan efter Turkiet.
Vet inte varför, eller joo.
Jag saknar Cissi massor, att bara sitta och prata på balkongen, gå till fruktmarknaden, springa runt svettig som bara den och sälja beachparty-biljetter.
Jag saknar Anna, sitta och prata en massa strunt med ett paket cigg och en efes, göra frukost med henne och M.
Åhh, vad jag saknar allt, verkligen ALLT och ALLA!
Eva, Ellen, Dilek, Emelie ja allihop!
Mest saknar jag den där samhörigheten vi hade tillsammans.
Sommaren/hösten 2009 var den bästa jag upplevt och jag kommer aldrig att glömma den.
Jag hoppas att det blir ett par månader därnere efter sommaren och då vill jag träffa er allihop!
Ge mej turkmat, turkmusik, turkvärme, turköl..
Har ju varit ganska så less Turkiet, mest eftersom att Baris tatar om det dagarna i ända.
Men nu vill jag åka, helst igår.

Jag längtar även efter sommaren, få se Aylin bada i sjön vid sommarstugan, grilla, sitta ute hela nätterna, se Aylin ta sina första steg, sin första glass och säga Mamma och Pappa.
Jag längtar efter att få dra på mej en klänning i strl 36 igen, och ja det ska gå i sommar.
Kilona ska bort på något sätt.

Det blev en himla massa dravel ifrån mej.
Nu ska jag se på nån film och sova.
Bredvid mej ligger Baris och Aylin och snarkar i takt.
Finingar :)

Godnatt och ha en fin helg!


Min fina och jag i Turkiet förra året, (ignorera mitt flötiga hår, hade rest i 2 dygn och var helt slut,haha.)


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Saknar dig också och hoppas vi ses snart!



Och sommaren 09 var underbar fast den inte var de! Hatkärlek!

2011-03-12 @ 15:18:25
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dig också vännen!

Kom kom kom så ska vi dricka turköl & snacka skit :)

2011-03-14 @ 08:19:48
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Dilek

Awww canim, saknar dig med <3

hoppas att ni kan komme till vårt bröllop 9 JULI <2

love

2011-03-16 @ 06:52:06
Postat av: Ellen

Det var en riktigt grym sommar 2009, fina minnen <3

2011-03-18 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0