Sjövild.

Tror att det kunde vara Aylins andranamn.
Hon är precis överallt nuförtiden, ålar, rullar, kravlar ja hon tar sig fram på alla möjliga sätt.
Gullunge!
Hon är även en jäkel på att tugga, allt som hon ser tar hon en smakbit av, skor, bord, kablar, ja allt som är äckligt och livsfarligt i princip.

Här är huliganen igårkväll när hon badade,



Synd att jag inte vet hur man laddar upp videor, för hon lärde sej att plaska igår och det var livat kan jag lova, Baris och jag blev dyngsura, men Aylin var överlycklig :)

En trött huligan och pappa,

Hittade en bild till från Turkiet, vi är mitt i ingenstans i Anamur,


Herregud vad tiden går, om 2 dagar blir lillskruttan 7 månader!
Och igårkväll blev jag faster för andra gången till en liten Leon, STORT grattis till min Bror hans sambo och deras lilltjej :) Väntar på bilder på miraklet.

Nu ska jag fixa til mej, har gett mej tusan på att bli av med 5 kilo på 4 veckor.
Har ingen lust att gömma mej i vassen i sommar.
Ne nu jävlar.

Puss. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

För att lägga ut video måste du först skaffa ett youtube-konto och lägga videon där.. Sen får man länka den eller nåt sånt på bloggen, man kan väl "lägg till video" eller nåt någon stans.. Har aldrig gjort det själv men fåt det förklarat för mig nån gång.. Lät det krångligt?? ;) Kram

2011-03-22 @ 21:37:27
URL: http://minbebis.com/mammatillvince
Postat av: Cecilia

Sådan far, sådan dotter. Eller? ;)



Kram till er!

2011-04-02 @ 11:52:25
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0