Bitter..

Är det okej att känna ett litet uns av bitterhet?
Bristningar och degmagar i all ära, men gick igenom gamla sommarkläder och inser att mina ursnygga minishorts i storlek 34 kanske inte kommer att passa min yppiga kropp i år.
Inte heller mina skitsnygga klänningar, ne tuttarna har ju liksom växt från en normal B-kupa till en stor D-kupa.
Jag kommer aldrig mera klaga på små tuttar!!
Alla kläder jag äger ser helt "vulgära" på, eller hur man säger på ett finare sätt.
Tuttsen vill inte riktigt få plats.
Varför klaga jag på min gamla kropp, den var ju faktiskt helt okej.
Min kropp är visserligen helt okej nu också, meeeen idag är jag lite bitter.
Förlåt!!


En gammal bild från Västervik 2008 på Anna och mej, haha det var den ända helkroppsbilden jag hittade. Men som sagt vad klagade jag på?
Duuuumma mej!!

Men vet ni vad, jag har faktiskt gått ner 1,5 kilo den här veckan.
Hejjja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0