BVC.

Jaha då har man varit på BVC för 9-månaderskontrollen.
Aylin är nu 74 cm och väger 9510 gram.
Herregud vad stor hon har blivit!
Som vanligt pratades det om mat och att hon inte äter tillräckligt med protein.
Men jag fattar inte,
Aylin har aldrig dalat på några tillväxtkurvor utan de har alltid petat rakt uppåt, hon är pigg och gla och ser frisk ut.
Är inte alla barn olika?
Jag har en bekant som nästan helammar sin 10 månader gamla dotter för att hon helt enkelt vägrar mat.
Den ungen mår bra och växer.
Aylin äter 3 mål mat om dagen plus frukt.
Det är mer än vad jag äter.
Nae jag blir trött.
Det vore ju skillnad om ungen var blek och slö.
Men ne, Aylin är jordens piggaste tjej!

Nu ska vi gå till Östenssons.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!!

Måste bara fråga va kommer Aylins pappa ifrån? och har de någon betydelse själva Aylin?

2011-05-25 @ 17:44:40
Postat av: Hanna

Hej!

Aylins Pappa kommer från Turkiet.

Aylin betyder "månens aura" eller nåt sånt.

Men det var inte därför vi valde det namnet, Jag ville att hon skulle ha ett turkiskt namn som passar bra även i Sverige! :)

2011-05-26 @ 10:21:47
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0