Klääääder!

Jag fick en massa nya kläder av Mamma häromdagen, underbart!
Klänningar i mängder, finns inget bättre:) Fick även en kort jeansjacka från Cheap Monday som var superfin.
Så kul att själv få prova kläder för en gångs skull.
Ännu roligare var att jag faktiskt kunde ha strl S!
Det är en enorm triumf för mej:)
Äntligen börjar kroppen likna hur den såg ut innan graviditeten.
Om jag ska ha fler barn ska jag då träna och äta sunt under graviditeten.
Tänker INTE gå upp 22 kilo igen.

Hmm, jag har inte en aning om vilka som läser bloggen nu.
Men om ni vill veta mer om Mej eller Aylins Pappa Baris kolla in kategorierna "Turkiet" och "Alanya 2009".

Idag är det fint väder så det blir ett par långpromenader.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0